Lunch op Waiheke Island

28 februari 2017 - Waiheke Island, Nieuw-Zeeland

Het is vandaag dinsdag en Jennifer heeft ons uitgenodigd voor een lunch op Waiheke Island,
why not :-)
In de ochtend gaan we met de Uber naar het centrum en pakken daar in de haven de Ferry naar Waiheke Island.
Ik ben hier vaker geweest, maar het blijft telkens mooi om daarheen te varen en vooral er te zijn. Eenmaal aan de overkant pakken we de volgende Uber en laten ons wegbrengen naar Tantalus Estate. Hier ben ik nog niet eerder geweest.
We zijn wat vroeg en daarom doen we eerst een wine tasting, en zo gebeurt het dat we om 12.00 uur al met een glaasje aan ons lippen staan. Geen probleem want niemand hoeft te rijden tenslotte.
Even daarna gaan we aan tafel en kiezen uit de heerlijke menukaart allemaal ons hoofdgerecht. Het voorgerecht en nagerecht delen we met elkaar. Dat blijft bijzonder dat je hier gewoon twee voorgerechten kunt bestellen en die met vieren deelt. Dit zelfde geldt ook voor de nagerechten. Water wordt in een karaf neergezet en zodra je glas bijna leeg is, komt er iemand aangesneld om je glas bij te vullen. Voel me soms net de Koningin.
Vandaag mogen we foto's maken :-) hoera!
Ik hou er zelf erg van om de borden mooi op te maken als ik een dineetje geef, en vind het leuk om nieuwe ideeën op te doen.

Als we ons buikje vol hebben met eten en diverse wijntjes gaan we lekker buiten zitten en doen we een proeverij van biertjes. Wat is het leven toch goed!

Laat in de middag, na een gezellige dag te hebben gehad en veel lol, vertrekken we weer naar Auckland.

1. Ans hegmans:
    3 maart 2017
    Wat zullen jullie iedere dag genieten van het eten en drinken. En niet te vergeten het mooie uitzicht overal van