Langs Beach en Omaha Beach

6 maart 2017 - Omaha, Nieuw-Zeeland

Vandaag komen Marlina en Pete, Markus en Donna naar Langs Beach. Marlina en Pete heb ik vorig jaar leren kennen toen ik met Jennifer en Helen (oma) mee was naar Spanje, en wij bij hen in huis verbleven. Markus is de schoonzoon van Jennifer en woont in Londen, hij is 'even' naar Nieuw Zeeland gekomen voor de bruiloft van zijn vriend. Lauren, de dochter van Jennifer kon niet mee omdat ze zeven maanden zwanger is.
Donna is de moeder van Markus. Zo wat een uitleg is dit.

Jeroen en ik gaan eerst op pad om sla etc. te kopen voor bij de lunch en om honing te kopen die ik mee naar Nederland zal nemen. In mijn beleving kochten wij vorig jaar de honing bijna om de hoek bij de vader van Sara, maar ik heb het helemaal mis. We rijden 23 kilometer en komen dan aan bij het huis waar de honing verkocht wordt.
Als we terugkomen bij Sara d'r vader maak ik de sla en Sara d'r vader heeft gisteren al iets gemaakt met gehakt en aardappel. Dat hoeft alleen nog even warm gemaakt te worden.
Om een uur arriveren ze. Na het eten lopen we wederom over het strand. Aan het eind van de middag nemen we afscheid van de vader van Sara en vertrekken met z'n allen naar de moeder van Sara en Bernard die inmiddels weer vanuit Auckland in Omaha zijn aangekomen. Uiteraard begint hier het welkom heten met champagne!

Het is erg gezellig, het lijkt wel een reünie. We drinken eerst wat en eten lekkere toastjes. Sara is vanuit haar werk ook naar Omaha gekomen.

Daarna maakt Jeroen het vlees en Jennifer zorgt voor de rest. We eten buiten op het tussendek.

1. Samantha:
    7 maart 2017
    Tjeetje..... jij zit dadelijk let overgewicht in t vliegtuig.... en dan heb ik t niet over je koffer.... :-p Wel gezellig allemaal en zoooo gasvrij.
  2. Ans hegmans:
    8 maart 2017
    Wat een gastvrije familie is het toch iedereen is welkom en kan mee eten en drinken. Zo gezellig als je dat zo allemaal leest. Een grote familie lijkt het wel. Wat zul je volgende week in een diep gat vallen en moeten afkikken van al dat lekkers