De avonturen van Peppie en Kokkie

22 juli 2017 - Gouda, Nederland

Nog twee nachtjes slapen en dan is het zo ver. Na 20 jaar heb ik Dirk over weten te halen een busreis te maken!!!
Hij, en ik ook uiteraard, kijken er erg naar uit. Met de Jong Intra vakanties gaan wij de drie landen reis maken. (Oostenrijk - Zwitserland - Italië).
Maandag vertrekken we en hebben de eerste overnachting in Zuid Duitsland, waarna we de volgende ochtend door zullen rijden naar Nauders in Oostenrijk.
Daar is het hotel waar wij de hele reis zullen verblijven en van daaruit hebben we dagelijks een excursie.

Volgens de reisbescheiden moeten we om 06.20 uur bij de opstapplaats in Gouda zijn om van daaruit naar het verzamelpunt in Beek (Gld) gebracht te worden. Meri-Janne wou best vroeg uit bed komen om ons naar Gouda te brengen. Heel lief natuurlijk.
Vrijdagmiddag werd ik gebeld door de Jong Intra met de mededeling dat er voor ons in Gouda geen touringcar maar een taxi klaar zal staan die ons naar Utrecht brengt om daar in de bus te kunnen stappen naar Beek. Een brutaal mens heeft de halve wereld, dus vroeg ik of die taxi ons gewoon bij Dirk thuis op kon halen, en jawel dat kon. Voor Meri-Janne scheelt dat een hoop gedoe en voor ons ook erg makkelijk.

De koffers staan gepakt, het is nu nog een kwestie van tijd voor wij aan onze reis kunnen beginnen.
Uiteraard zal ik jullie op de hoogte blijven houden hoe de avonturen van Peppie en Kokkie verlopen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ans hegmans:
    Hallo Peppie en Kokkie
    Wij hopen dat jullie heel erg zullen genieten van deze mooie reis . En veel zullen bezichtigen. Voor Dirk een hele uitdaging om dit te ondernemen denk ik. Maar hij zal er vast van genieten
  2. Ina Zaal Verbree:
    22 juli 2017
    Veel plezier. En we zien jullie verhalen tegemoed.
  3. Janny van Akelijen:
    22 juli 2017
    Hallo wereldreizigster wens jouw en Dirk een hele fijne vakantie en veel plezier, geniet ervan, wij hebben deze landen ook bezocht zeker Zwitserland is zo mooi.