Peppie en Kokkie in Seefeld Oostenrijk

31 juli 2017 - Seefeld Im Tirol, Oostenrijk

We rijden weer om 09.00 uur weg en zullen vandaag naar Seefeld gaan. Er is een mogelijkheid om in Seefeld een rit met een koets te maken, daar hebben wij niet voor ingeschreven.
Ten eerste omdat wij daar allebei niets in zien, maar bovenal omdat ik geen zin heb om, zoals eerder gezegd, in een karretje met een knol ervoor langs de afgrond te gaan.

In Seefeld aangekomen gaat een groot deel van de groep in de koets en wij gaan opzoek naar een restaurant voor een bakkie.

Aan het begin van deze vakantie heeft mijn schoen het begeven en zoek ik naarstig naar een nieuw paar sportschoenen.
Als Dirk iets in zijn schild voert, zie ik dat direct aan het trekje om zijn mond. Zo ook deze week in Merano waar ik even bij een schoenwinkel keek. Dirk dacht dat ik niets in de gaten had en zei dat er in de andere etalage nog wel iets voor mij bij stond, hij wou namelijk stiekem een foto van mij maken. Ik heb hem die lol gegund en zo kwam het dat hij nu in Seefeld op het terras, twee foto's plaatste van mij. Eén van de schoenwinkel en één dat ik met mijn neus in mijn telefoon hang, met de mededeling, gezellig op reis naar de schoenenwinkel of Facebook.

Seefeld is een leuk plaatsje met veel restaurantjes en mooie huizen. We vinden deze dag wel allebei het minst interessant, maar het wordt dan ook steeds moeilijker, de afgelopen dagen te overtreffen.
We hebben al zoveel mooie tochten meegemaakt.

Morgen beginnen we aan de terugreis. Het voelt nog niet echt als naar huis gaan, omdat we eerst nog over de Flüelapass zullen gaan, en via Davos verder.

1. Je nicht uit Maastricht:
    1 augustus 2017
    Hi! Als je foto's plaatst moet je ze even de datum van je blog geven. Zo komen de juiste foto's bij het juiste blog. Verder was dit een vreselijk spannend verhaal ;-) Heb je nou nieuwe schoenen?
    Xxx
  2. Wil:
    1 augustus 2017
    Hel goede reis terug leuk dat jullie het fijn hebben gevonden