Lunchen ivm de verjaardag van Bernard

18 februari 2017 - Onehunga, Nieuw-Zeeland

Gisterenavond ben ik om 10.30 uur naar bed gegaan en direct als een blok in slaap gevallen.

Het is nu 07.00 uur en ik ontwaak uit een lange nachtrust. Ik ben best verbaasd hierover omdat ik andere jaren middenin de nacht wakker werd en dan ook echt klaarwakker was. Ik draai me nog lekker even om (gelogen, want ik kan nog steeds niet om mij zij slapen) en het is 08.30 uur als ik dan eindelijk besluit op te staan.
Om 11.00 uur vertrekken naar de haven van Auckland om te lunchen ivm de verjaardag van Bernard en zoals Jennifer zegt:: jou welkom te heten.
Ik moet eerlijk bekennen dat ze hier altijd wel iets bedenken om te vieren en dat maakt het leven een stuk aangenamer.
De lunch is echt weer heerlijk. Als wij in Holland gaan lunchen dan verstaan wij daaronder een broodje eten of een uitsmijter of iets dergelijks. Hier is een lunch gewoon hetzelfde als bij ons een diner. We zoeken lekkere voorgerechten uit die we met zijn allen delen. Dat hoef je trouwens in Nederland te te proberen, daar laten ze je nog betalen voor een glas water! En het hoofdgerecht kiezen we ieder voor zich.

Ik heb nog niet veel foto's gemaakt dus daar zullen jullie nog even op moeten wachten.

Na de lunch gaan we weer naar huis en zit ik lekker in de tuin in de zon (24 graden) terwijl Sara het gras maait en tomaten plukt. Verder maken we er een lazy day van. Lekker buiten zitten met een biertje en later een wijntje en verder niets. Ook vandaag moet Jeroen werken en ik wacht tot hij thuiskomt om 10.30 uur. Samen kletsen we nog wat en dan is het weer bedtijd. Jeroen moet morgen weer om 07.00 uur vertrekken en ik val nu toch echt om van de slaap.
Maar..... voor het eerst echt geen jetlag!!!! Wat ook wel betekent dat ik de vlucht van Emirates hoog in het vaandel heb staan.

1. Wil:
    19 februari 2017
    Goed zo wijfie genieten en doe iedereen de groete van mij
  2. Ans hegmans:
    19 februari 2017
    Wat fijn dat je goed geslapen hebt. En geen jetlag hebt. Ga nu maar eens echt genieten want je hebt het dubbel en dwars verdiend . Heerlijk eten en drinken wat wil een mens nog meer❤
  3. Je nicht uit Maastricht:
    19 februari 2017
    De lunch ziet er heerlijk uit!!!